Минуло 2 роки з моменту анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2

Вітаємо, шановне товариство! Ну що ж, от і минуло два роки з моменту анонсу такого довгоочікуваного продовження легендарної серії S.T.A.L.K.E.R. від GSC Game World. І сьогодні ми вирішили підсумувати усе, що сталося починаючи від анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2. За цей час розробники пройшли чималий шлях, про який нам би і хотілося б вам нагадати.

Текстова версія

Увага! Минулого року ми робили матеріал до першої річниці з моменту анонсу, де висвітлили події від, власне анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2 і до 16 травня 2019 року. Переглянути цей матеріал можна за посиланням. Цього разу ми розкажемо про події, що відбувалися після 16 травня 2019 року. Приємного читання

s.t.a.l.k.e.r.2

9 червня 2019 року.Блогер Антишнапс опублікував відповіді розробників з GSC Game World на питання, стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2. У рамках інтерв’ю розробники розповіли, що анонсували гру з декількох причин, найголовнішою з яких стало те, що вони дуже хотіли налагодити тісний контакт з аудиторією. Крім того, було сказано, що команда розробників, що працює над проектом є найбільшою, мало не за всю історію існування GSC Game World. Була, також підтверджена теза, що розробка ведеться за власні кошти, без видавця. Не залишилося без уваги і питання, стосовно моддингу та інструментів для нього. Розробники запевнили, що зроблять усе можливе, аби з першого дня релізу гри, інструментарій був доступний усім бажаючим. Ну і, звісно, саме з цієї сесії “питання-відповідь” пішла крилата відповідь розробників про те, що батл рояль та лутбокси у грі НЕ плануються. Ну, що ж, а ми рухаємось далі!

s.t.a.l.k.e.r.2

7 липня 2019 року. Ще у середині червня розробники влаштували конкурс для художників. 7 липня були названі переможці, яким було надіслано призи. Одним з переможців став Ігор Соловйов, який і продемонстрував вміст пакунку з призами від розробників. Ми побачили футболку з легендарним “чікі-брікі” та поштівку, яка була підписана розробниками.

s.t.a.l.k.e.r.2

11 липня 2019 року. У спільноті MYINDIE з’явилися рендери моделей, що, створювалися як тестове завдання для того, аби потрапити на відповідну посаду у GSC Game World. Варто одразу зазначити, що моделі, що розробляються у рамках тестового завдання, фактично ніколи не використовуються для самої гри, а лиш відображають рівень майстерності моделлера, котрий це тестове завдання і виконує.

s.t.a.l.k.e.r.2

12 серпня 2019 року. Після місячного мовчання, розробники, зненацька, у своїх офіційних спільнотах опублікували фотографію зі свого офісу. Звісно, аби не порушувати певної секретності проекту, чимало найрізноманітніших деталей на фотографії заблюрили, але, вже завдяки цьому знімку можна впевнитись у тому що над S.T.A.L.K.E.R. 2 працюють не 2 людини у гаражі, а досить велика професійна команда. А, ну і, звісно, Кіану Рівз, куди ж без нього влітку 2019 року 🙂

s.t.a.l.k.e.r.2

16 серпня 2019 року. На своїй сторінці у Facebook Денис Рудой – level-designer у GSC Game World виклав фото з брендованим рюкзаком із написом “S.T.A.L.K.E.R. 2” та стрічкою для бейджа, на якій зображені лого компанії. А у самому записі було написано “Ready to #Gamescom”. Власне, так фанати і дізналися про те, що розробники збираються відвідати Gamescom 2019. Звісно, розробники їхали на цей івент у першу чергу для спілкування з іншими розробниками, але ж… Як же ми чекали і з нетерпінням дивились церемонію відкриття заходу, у надії побачити хоча б тизер такої очікуваної нами гри. Ну і, як всі вже знають, нічого ми не побачили) Але, потік новин на цьому не спинився. Тож, саме час рухатись далі.

10 вересня 2019 року(і невеликий ліричний відступ). Взагалі, за усю цю розповідь, ми відносно мало уваги приділили фанатам S.T.A.L.K.E.R. 2, які, між іншим, грають чималу роль у всій цій історії. І, крім розгадки різноманітних шифрів від GSC Game World, фанати увесь цей час продовжують надихати розробників своїми роботами(музикою, фан-артами, оповідками, фанатськими трейлерами і т.д.). Розробники вже не раз дякували фанатській спільноті за неймовірні зусилля, які ті докладають, аби тримати всесвіт на плаву і поповнювати його новим контентом.
Окремі роботи розробники, навіть виділяють і публікують у своєму Discord сервері. Однією з перших таких робіт став фанатський тизер S.T.A.L.K.E.R. 2 від DKUD(з яким, до речі, ми не так давно брали інтерв’ю.) :).

s.t.a.l.k.e.r.2

7 жовтня 2019 року. GSC Game World були помічені, як платинові спонсори конференції Games Gathering Kyiv 2019. Васне, вже тоді стало зрозуміло, що розробники не просто приїдуть на конференцію, а й, як мінімум, матимуть стенд у рамках закладу, що, власне і сталося.

s.t.a.l.k.e.r.2

19 жовтня 2019 року. Вже знайомий нам Level-дизайнер проекту, Денис Рудой опублікував у себе на сторінці у Facebook допис, що супроводжувався фотографіями з Зони Відчуження та підписом “Заїхав у гості до нуклідів”. Чимало фанатів припустили, що розробники з’їздили до Зони відчуження, аби зробити фотографії-референси та для того, аби проникнутись атмосферою цього місця.

s.t.a.l.k.e.r.2

21 жовтня 2019 року. Новим PR-менеджером GSC Game World стає Захар Бочаров(який до цього три роки працював у dtf.ru). Задля роботи, Захар переїжджає до Києва і, власне, у майбутньому, саме з його особою буде пов’язана більша частина рекламної кампанії S.T.A.L.K.E.R. 2.

23 листопада 2019 року. Були оголошені переможці літературного конкурсу по всесвіту S.T.A.L.K.E.R. 2. Нова гвардія молодих письменників по-тихеньку, виходить на літературну арену всесвіту S.T.A.L.K.E.R. Чи стануть вони такими ж відомими, як письменники, що тепер можуть вважатися першою хвилею – подивимось у майбутньому)))

s.t.a.l.k.e.r.2

7-8 грудня 2019 року. Games Gathering Kyiv 2019 став досить очікуваною подією, адже розробники з GSC Game World мали привезти туди не лише власний стенд, а й прочитати лекції. І, дійсно, чимало лекцій від розробників S.T.A.L.K.E.R. 2 були досить цікавими та корисними не лише для розробників, а й для гравців.

Що ж стосується інформації про S.T.A.L.K.E.R. 2, то не дивлячись на чималий ажіотаж, майже ніхто не очікував якоїсь конкретної інформації, адже, конференція була профільна і спрямовувалась на розробників та видавців, а не на гравців. Але, справедливості заради, стенд у GSC вдався на славу. Чимала лаундж-зона, де можна було трохи поспілкуватись з розробниками та пофотографуватись з косплеєрами, викликала чималий ажіотаж у відвідувачів.

s.t.a.l.k.e.r.2

1 січня 2020 року. І, як би то не було дивно, але, навіть у перший день нового року, у фанатів S.T.A.L.K.E.R. були теми для бурхливої дискусії, адже у офіційному блозі Epic Games, у розділі з найочікуванішими іграми, що розробляються на Unreal Engine 4, з’явилася доволі знайома назва, з доволі знайомим артом. Власне, це було, фактично офіційною заявою про те, що розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 ведеться саме на рушії від Epic Games. Подібна інформація стала приводом для бурхливого обговорення у фанатських колах, тож розробники більше не могли мовчати.

s.t.a.l.k.e.r.2

2 січня 2020 року. Власне, наступного ж дня, у всіх офіційних спільнотах студії та гри з’явився допис про те, що інформація була правдивою, нехай і трохи завчасною. До допису з підтвердженням, стосовно розробки гри на рушії Unreal Engine 4, розробники приклали рендер моделі батону, що досить швидко став мемом у колі фанатів гри. Ну, а ми не зупиняємось і рухаємося далі!

12 січня 2020 року. Відомий ігровий журналіст Олексій Макарєнков випустив відео у якому всі 13 хвилин аналізував той самий рендер батону, який GSC Game World опублікували 2 січня. Робота, без жартів, була проведена колосальна, тож відео не могло пройти повз розробників. Власне, у відео висувалася теорія, що модель була зроблена за допомогою технології фотограмметрії. Дана технологія забезпечує реалістичну картинку відносно невеликими зусиллями.
І, саме після цього відео, розробники підтвердили використання вищевказаної технології у своїй грі.

s.t.a.l.k.e.r.2

11-12 лютого 2020 року. Більше ніж рік пішов у фанатів на те, аби дешифрувати наступну частину загадки. І от, 11 лютого, діло почало рухатись з мертвої точки. Розгадкою другої частини шифру стала літера N. А вже 12 лютого, фанати пройшли і наступний етап загадки. Розгадкою цього кроку стало зображення, яке ви зараз можете побачити вище.

s.t.a.l.k.e.r.2

19 лютого 2020 року. Загадка, що залишалася нерозгаданою протягом 1.5 року, нарешті піддалася справжнім сталкерам. Шифр було розгадано. Переможці отримали сповіщення про те, що вже дуже скоро на них чекатимуть цінні призи а першому фанату, який розгадав шифр, надали особливий статус і, що не менш важливо, він отримає крутий стилізований ПК.

s.t.a.l.k.e.r.2

16 березня 2020 року. У зв’язку з пандемією Covid-19, чимало роробників ігор були вимушені перейти на віддалений режим роботи. Не обійшла ця доля і розробників з GSC Game World, які з 16 березня були переведені на дистанційну роботу, чи вплине цей перехід на розробку S.T.A.L.K.E.R. 2? Що ж, дізнаємось трохи згодом, а поки що, йдемо далі.

s.t.a.l.k.e.r.2

23 березня 2020 року. На честь 13-річчя франшизи S.T.A.L.K.E.R. розробники вирішили порадувати фанатів не лише привітанням, а й… Скріншотом гри. Такий несподіваний подарунок дуже сильно порадував фанатів, адже, нарешті, за два роки після анонсу, ширма таємничості по-тихеньку спадає. А, отже, і реліз гри з кожним днем наближається.

s.t.a.l.k.e.r.2

30 квітня 2020 року. І от, ми фактично дійшли до сьогодення. Саме 30 квітня на порталі Cybersport.ru, вийшло інтерв’ю з Захаром Бочаровим, який розповів про те, як же працює GSC Game World у режимі віддаленої роботи і як цей режим впливає на розробку S.T.A.L.K.E.R. 2. З інтерв’ю стало зрозуміло, що не дивлячись, на деякі незручності, в цілому темп розробки не просто не сповільнився, а навпаки, у деяких аспектах, навіть став швидшим, ніж був до цього, у офісі. Що ж, ми дуже раді за розробників, і, сподіваємось, що такі нестандартні умови праці не вдарять по якості фінального продукту.


Ну що ж, от ми і здійснили подорож, довжиною у два роки. За цей час сталося чимало подій, як у світі в цілому, так і у розробників GSC Game World зокрема. І сьогодні, коли з моменту анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2 минуло два роки, усій редакції SMNS Games хотілося б привітати розробників та фанатів з цією датою. Так, очікування може бути нестерпним, але ми всі маємо зрозуміти, що якщо ми хочемо побачити якісний проект, який западе у душу нам усім на довгі роки, поспішати з його реалізацією та релізом точно не варто. Давайте ще трохи почекаємо. Впевнені, воно того вартуватиме.

Розробникам же, хочеться побажати терпіння та наснаги. Ви створюєте легендарну гру у досить нестандартних умовах і ми дійсно хочемо, аби Ви відчули підтримку, яку вам висловлюють ваші фанати, яку вам висловлюємо ми. Знайте, що ми – ваше ком’юніті завжди готові допомогти. Завжди готові підтримати вас у найсміливіших починаннях. Ну а вас, шановне товариство, ми знову ж таки, вітаємо. Грайте у ігри і залишайтеся з нами. Попереду ще багато цікавого.

Схожі записи

S.T.A.L.K.E.R. 2

Показали скріншот S.T.A.L.K.E.R. 2 !

S.T.A.L.K.E.R. 2

GSC Game World офіційно підтвердили використання Unreal Engine 4 у розробці S.T.A.L.K.E.R. 2

Минуле GSC Game World