Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

Рік тому, завдяки посту у Facebook Сергія Григоровича, нам стало відомо, що GSC Game World розробляють S.T.A.L.K.E.R. 2. За цей час інформації з’явилося не так вже і багато, але сьогодні ми зібрали усе, що нам стало відомо за ці 12 місяців і готові поділитися з вами повною хронологією подій.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

1. 16 травня 2018 року на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook Сергій Григорович заявив про те, що ведеться розробка S.T.A.L.K.E.R. 2. Новина за лічені хвилини розлетілася по всьому світу. До запису було прікріплене посилання на офіційний сайт.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

2. Вже 18 травня 2018 року, через засилля фейкових сайтів S.T.A.L.K.E.R. 2, які здійснювали збір коштів на, начебто, розробку гри, Сергій зробив ще один пост, де зайвий раз прикріпив посилання на справжній сайт і, тим самим, дав зрозуміти, що це був не жарт. Пізніше, люди почали будувати теорії, що цифри «2.0.2.1», які знаходились на сайті — це не дата релізу, а шифр. І, приблизно, з цього часу почалася робота по дешифруванню.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

3. 28 травня 2018 року, у рамках подкасту «Как делают игры» Сергій Гальонкін припустив, що гра знаходиться на ранній стадії розробки (планування і написання концепт-документу). Також, він сказав про те, що команда, яка працює над грою — це професіонали, які вже розробляли шутери і серед яких є деякі розробники S.T.A.L.K.E.R. Він підмітив, що вибір рушія гри ще не підтвердженний і додав, що команда, яка працювала над «козаками 3» та команда, яка працює над сталкером — дві різні команди. Здогадки Гальонкіна не дуже сподобалися Сергію Григоровичу, який написав на своїй сторінці у FB, що Гальонкін не знає, про що говорить і що багато з того, що він розказав — далеко від правди.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

4. Далі йшло затишшя, під час якого з’являлася інформація, здебільшого, про тих, хто працює над грою.Серед відомих людей, які працюють над S.T.A.L.K.E.R. 2 можна виділити Євгена Григоровича, який до цього працював над продовженням “козаків” та Олексія Шунькова – екс-редакційного директора ресурсу “Игромания”.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

5. 4 серпня 2018 року. Тоді, у відповідь на питання у коментарях: коли будуть подробиці по S.T.A.L.K.E.R. 2, Сергій Григорович сказав, що не раніше ніж за чотири місяці до релізу. Крім того, він додав, що проекту реклама не потрібна і що презентації проводитимуться, здебільшого, для потенційних інвесторів.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

6.Далі ми переносимося аж у грудень 2018 року. Тоді, в рамках конференції Games Gathering 2018, відбулося декілька подій, пов’язаних з об’єктом нашого дослідження.
По-перше, на стіні вакансій командою SMNS Games була помічена об’ява про пошук аніматорів та програмістів С++ від GSC Game World.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

А по-друге, нам вдалося взяти інтерв’ю у ком’юніті-менеджера GSC Game World Тараса Кукуряна, який поділився з нами деякою інформацією, стосовно розробки S.T.A.L.K.E.R. 2.
Найголовніше з того, що Тарас Кукурян розповів у інтерв’ю:
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 розробляється вже деякий час, а отже анонс проекта був не спонтанним рішенням, а спланованою акцією.
  • Гра буде сучасною.
  • S.T.A.l.K.E.R. 2 розробляється, це не жарт, він буде випущений. Гра буде і все буде класно.
  • GSC працюють у новому крутому, а, найголовніше, секретному офісі.)

7. А вже 20 грудня 2018 року,GSC Game World відкрила свою офіційну спільноту у «ВКонтакте», де 5 днів потому був опублікований запис зі словами вдячності до фанатів, які чекають і підбадьорюють розробників.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

8. 6 лютого. Робота з дешифрування «2.0.2.1» на половину завершена. Шляхом нехитрих математичних операцій та застосування логіки, люди виявили частину ключа до розгадки таємничого шифру. ним стало число «35».

9. 27 березня. GSC Game World відкрила ще декілька вакансій, а саме: Дизайнер рівнів, технічний художник та project-менеджер. Офіційного підтвердження, що ці вакансії мають відношення до S.T.A.L.K.E.R. 2 немає. Тим не менш.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу v2-1024x576.jpg

10. 28 березня. Сайт S.T.A.L.K.E.R. 2 оновився. З’явилося перше промо-зображення та мелодія. Новина, знову таки, за лічені хвилини облетіла весь світ. Крім того, пізніше, фанати взялися шукати приховані шифри чи інші подробиці у промо-арті та мелодії. Пошуки тривають і по сьогодні.

11. Фактично, наступного дня був знайдений художник, який намалював промо-арт. Ним виявився Сергій Дорохін, який, також, співпрацює з GSC Game World.

12. 3 квітня стали активно розвиватися офіційні спільноти гри у «ВКонтакте», «Discord», «Twitter» та «Facebook».

Власне, ми дійшли до наших днів. Сьогодні ми святкуємо рік з того часу, коли нам сказали, що гра, яку чекали мільйони, розробляється і що ця гра вийде. Нам залишається лише набратися терпіння, чекати і вірити, що у розробників все вийде і Український гейм-дев знову покаже всьому світу, як робити дійсно круті ігри.