Розробники з GSC Game World дали відповіді на питання, стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2 (частина II)

11 червня, блогер антишнапс, як і обіцяв, опублікував другу частину відповідей розробників з GSC Game World на питання, стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2. Тож, ми знову зробили стислий переказ відповідей розробників. Більш детально все описане можна послухати за посиланням.

Ще трохи про шифр

Розробники розповіли, що дуже хочуть, аби гравці самі розгадали шифр, тому вони не поспішатимуть ділитися відповіддю і чекатимуть доти, доки хтось його не розгадає.

Про інструментарій для модингу

Тут, до речі, досить цікаве питання, адже варто нагадати, що Cossacks 3, на релізі мали досить обмежений інструментарій, який, тим не менш, доробили і сьогодні з ним можна зробити дійсно круті речі. Розробники сказали, що роблять все можливе, аби вже на релізі модмейкерам було чим зайнятись, а, отже, це по праву можна вважати офіційним анонсом інструментарію і його релізу разом з релізом гри (звісно, якщо все піде за планом – прим.ред.)

Про атмосферу гри

На ній розробники дуже сильно акцентують увагу, адже саме атмосферу вони називають, по суті, селінг-фічею(головним стимулом для придбання гри). Прозвучала, також, така фраза, що атмосфера буде унікальною, але у той же час знайомою фанатам попередніх частин.

Про Battle-Royale у S.T.A.L.K.E.R. 2

Поки що введення даного режиму не планується. Тож, всі, хто боявся – видихайте, а всі, хто на це чекав… Вибачайте. 🙂

Про вподобання розробників в плані модифікацій

Розробники розповіли, що їм дуже подобається “Lost Alpha DC”, “Dead Air” та “Пространственная Аномалия”.

Про сучасність гри

Розробники запевняють, що гра є досить сучасною. При розробці намагаються використовувати актуальні технології, аби досягти рівня найкращої гри.

Про те, скільки розробників попередніх частин S.T.A.L.K.E.R. зараз у команді розробників

Як нас запевняють, достатньо. Над грою працюють лише найкращі: ті, хто живе сталкером і здатний зрозуміти суть проекта, аби зробити дійсно круту гру.

Про різні дрібниці

  • Підтримка VR не планується.
  • При розробці надихалися чималою кількістю різноманітних джерел, але на першому місці, все ж, трилогія S.T.A.L.K.E.R.
  • Розробники чимало разів відвідували Зону Відчуження.
  • Фраза Сергія Григоровича про те, що гра має стати культурною подією, або не вийти взагалі, досі актуальна.

Що ж, це була цікава сесія “Питання-відповідь”. Хочеться подякувати Антишнапсу за старання, а розробникам за те, що знайшли час і відповіли на питання. Сподіваємось у подальшому отримати більше конкретики, стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2. Ну а доти чекатемимо і слідкуватимемо.

Схожі записи

Розробники з GSC Game World дали відповіді на питання, стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2

Розмова з Вовком

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat святкує 10 річницю