Сьогодні, 15 січня, розробники з GSC Game World вирішили порадувати шанувальників всесвіту S.T.A.L.K.E.R. невеличким апдейтом стосовно очікуваного S.T.A.L.K.E.R. 2 у межах офіційного блогу Xbox Wire. Нижче, ми розповімо вам найважливіше з того, що було опубліковано.

Про тизер гри

Як усім відомо, ще влітку у рамках Xbox Games Showcase розробники показали невеликий трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2, який викликав фурор у фанатів. Тоді розробники демонстрували атмосферу світу, який чекатиме на гравців.

З того часу GSC Game World продовжували розробку, і от 31 грудня нам продемонстрували тизер на рушії гри. Що ж закладали розробники у нього. Далі — цитата:

Події короткої сцени відбуваються у зруйнованій школі, що стоїть на околиццях мертвого міста Прип’яті. Це надзвичайно небезпечна місцина, у якій ніхто не хотів би опинитись за власним бажанням. Тим не менш, локація не виглядає повністю покинутою: є тільки-но розведене багаття, поряд з яким лежить гітара. Щоправда, навряд Скіф може це все помітити, адже він кудись дуже швидко біжить. Схоже, йому загрожує небезпека.

Захар Бочаров, GSC Game World

Опис сцени, вже знайомої нам з тизера, супроводжується подробицями, які опосередковано чи повністю підтверджують певні здогадки фанатів. Так, головного героя тизера, дійсно, звати Скіф, на що нам радять звернути особливу увагу.

Ви бачите світ очима сталкера на ім’я Скіф — запам’ятайте це прізвисько, адже ви ще чимало разів його чутимете.

Захар Бочаров, GSC Game World
s.t.a.l.k.e.r. 2

Також розробники зупинилися окремо і на музиці, що грала у тизері. Композиція російського рок-гурту “Сплин” — “Линия Жизни” за словами розробників, як ніщо інше підходить атмосфері їхньої гри вцілому, і цієї конкретної сцени, зокрема.

Про статус розробки

Не забули розробники розповісти трохи і проте, як же просувається розробка проекту. В цілому, все йде за графіком, як і має бути. Прогресс є на усіх фронтах, включаючи версії гри для Xbox Series X|S. Далі — цитата:

Наша мета — дати гравцям продукт максимальної якості, якої можна досягти на зазначених платформах. З надшвидким SSD, підтримкою RTX (присутньої як у Series X, так і у S) та 4К (тільки на Series X) на консолях Microsoft, ми неймовірно щасливі бачити, як S.T.A.L.K.E.R. 2 стає тим самим проектом, що дасть неповторний досвід, який ми і обіцяли

Захар Бочаров, GSC Game World
stalker2

Нагадаємо, що у грудні до команди GSC Game World приєднався екс-саунд-дизайнер Cradle, Валентин Пархоменко.