Інтерв’ю з Олегом Яворським (Vostok Games)

На конференції Games Gathering 2019 ми зустріли Олега Яворського і були просто зобов’язані задати йому кілька питань. У цьому інтерв’ю ми поцікавилися про неанонсований проєкт Vostok Games, невдачу Fear The Wolves, розвиток Survarium та інше. Бажаємо приємного перегляду!

Вашій увазі пропонується текстова версія інтерв’ю:

П: Добрий день! Розкажіть, як у вас зараз справи в Vostok Games?

В: Вітаю! Все чудово. Працюємо. Є нові проекти, розвиваємося. Іншими словами, все добре.

П: Як вам це, розробляти першу(за довгий час – прим.ред.)singleplayer-гру?

В: Та дуже непогано, я б сказав. Ми вже колись це робили, а тепер, так би мовити, з новими силами повертаємося до витоків. Правда, вже використовуючи накопичений досвід, враховуючи все, чого ми навчилися за останні 5-7 років, так що я можу сказати, що все класно.

П: А що там у вас, стосовно технологій? Ви використовуєте власний рушій, або, може, Unreal Engine 4 після “Fear The Wolves”, або щось інше?

В: Поки що використовуємо Unreal Engine. Взагалі, ми хочемо створювати і розвивати ігри, а не технології. Рушій – це лише засіб для реалізації будь-яких ідей. І тільки коли не вистачає базового функціоналу, варто задуматися над створенням чогось свого. Ну а для наших цілей, які ми поставили собі на даному етапі, Unreal Engine цілком вистачає і нас в ньому все влаштовує.

П: Що ви можете сказати про успіх, точніше про не зовсім успіх Fear The Wolves. Що сталося? Начебто і непогана гра, а онлайну – людей 10 від сили.

В: Я б сказав, що дуже важка ніша, напевно. І, все-таки, складно влитися в battle-royale сегмент. Іноді буває так, що просто-напросто не щастить. Адже ми вийшли в один день з APEX Legends і з цим нам трошки не підфортило. Гра – непогана. Це був для нас хороший досвід. Але, будемо йти далі, враховуючи всі наші помилки. Не зупиняємося, скажімо так.

П: Після цього проекту ви не порвали з видавцем Focus Home?Чи будете ви з ними ще співпрацювати?

В: Та ні, не порвали. Ми з ними в нормальних відносинах і далі спілкуємося.

П: Колись один з ваших співробітників проговорився, що ви робите не один проект на Unreal Engine 4, а паралельно ведете кілька. Це правда?

В: Як вже було сказано, ми розвиваємося як студія і наші амбіції ростуть, потихеньку, разом з нами, так що так. Ми нічого не анонсуємо, але, скажімо так, намагаємося працювати над багатьма цікавими речами.

П: Чи почуємо ми щось про ваш новий проект наступного року?

В: Можливо. Не виключено.

П: Як у вас зараз йдуть справи з розвитком Survarium? Ще не забули про нього?

В: Ні, не забули. Якщо ви стежили за новинами проекту, то могли побачити, що виходять апдейти, оновлення. Зараз готуємо нову локацію (інтерв’ю бралося 8 грудня, до виходу оновлення 0.61 – прим.ред.), перед новим роком плануємо спеціальний івент. Там є своя окрема команда, яка займається підтримкою гри. Вона невелика, скажу, але ми намагаємося максимально підтримувати проект тими силами, що у нас під нього виділено.

П: Чи плануєте ви розвивати в Survarium PVE-складову і все інше, що колись обіцялося?

В: Скажімо так, ми намагаємося, але знову-таки, команда невелика, тому все, що ми можемо зробити для проекту ми робимо. Викладаємося по максимуму.

П: враховуючи те, що команда невелика, це дуже добре, що гра досі тримається на плаву.

В: Так, ми не хочемо закидати цей проект, тому що для нас це теж хороший досвід, плюс є активне ком’юніті, так що підтримка проекту дійсно має сенс.

П: Дякую за інтерв’ю. Бажаємо удачі в розвитку Vostok Games і в подальшій розробці ігор.

В: Дякую вам за підтримку. І за увагу до наших проектів.

Схожі записи

s.t.a.l.k.e.r.

ТОП 7 ігор для проходження на карантині

Unreal Engine

Vostok Games судитимуть UNREAL ENGINE DEV CONTEST

Survarium

Перші кадри нової локацїї Survarium