Інтерв’ю з автором Gunslinger mod

Усі ми любимо хороші моди на S.T.A.L.K.E.R., і на вихід деяких з них фанати чекають не менше, ніж колись чекали “Тінь Чорнобиля”, одна з таких модифікацій нещодавно вийшла, у самий Новий рік, і називається вона GUNSLINGER Mod.

Модифікація зараз доступна у вигляді бета версії і додає у оригінальний S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип’яті багато цікавих збройних змін, а саме:

  • Оновлення усієї зброї у грі, та додавання нової.
  • Анімовані спецзасоби та їжа
  • Нові костюми та руки головного героя
  • Та багато чого іншого…

Нас дуже зацікавив цей мод, і ми вирішили, що маємо неодмінно взяти інтерв’ю у автора – Хамзата Ісупова. Отож, приємного перегляду/читання!

Як з’явилася ідея створення модифікації?

Прикладом послугували збройні моди, в які я грав на “Тінях Чорнобиля”. Захотілося зробити збройний пак на “Поклик Прип’яті”. Спочатку не планувалося робити мод який доопрацьовуватиме механіку зброї і додасть безліч нових. Все це з’явилося пізніше завдяки вмінням Sin!’а (наш технар по частині фіч, рушія, скриптів).

Розробка йшла дуже довго, можете нагадати, скільки саме і пояснити, чому так довго?

Часто я чую від різних людей на різних ресурсах (форумах, YouTube), що мод робили 9 років, 10 років і т. д. Насправді менше. Вчитися анімації я почав у 2012-му. Поки почало виходити щось більш-менш привабливе, пройшов рік. Далі процес прототипування фіч і напрацювання стилю в моді. Перші ітерації взагалі були перероблені заново. Плюс віднімаємо періоди заморозки моду. Точно була заморозка на цілий рік, у зв’язку з щільним графіком роботи над грою Death in Candlewood, яка, в підсумку, так і не дожила до релізу. Потім була ще одна заморозка (не пам’ятаю точно, на пару місяців). Десь 4 роки тому я потрапив у ґеймдев, робота на повній ставці. Звичайно ж, це дуже сильно позначилося на розробці модифікації, не в кращу сторону. Часу на хобі залишалося дуже мало, сил ще менше. Коли весь день робиш анімації, приходити ввечері додому і продовжувати робити анімації для мода…Це складно. Я був чимось на зразок локомотива, тому що на мені були анімації і впровадження контенту в мод. Я випадав з розробки і все зупинялося через мене. У підсумку розробка затягнулася і проект перетворився на довгобуд.

Скільки людей у вашій команді?

П’ять чоловік. Деякі працюють періодами, не на постійній основі. Плюс є помічники, які допомагають нам в деяких завданнях: Намалювати щось конретне, додати якийсь унікальний звук, зробити потрібну модель…

Чи були труднощі при роботі з рушієм S.T.A.L.K.E.R.?

Вони були, є і будуть. Рушій дуже примхливий у всіх аспектах. Ми почали давно, ще коли початкового коду рушія на горизонті навіть не було. Інакше кажучи, ми працюємо на закритому оригінальному рушії “Поклику Прип’яті”, що ускладнює роботу з ним в рази.

Чи всі моделі створені вами, або є позичені у інших проектів?

Є моделі з інших проектів.

Над чим в даний момент ведуться роботи?

Ком’юніті виявилося дуже активним в тестуванні білда, приходить багато баґ-репортів, займаємося усуненням проблем, підвищуємо стабільність Бета версії мода.

Що ще нового ми побачимо у фінальній версії Gunslinger?

Ми б хотіли доробити всю відсутню зброю з оригінальної гри.

Чи є плани на створення інших модифікацій?

Планів немає.

Дуже крута фішка з контролером, чи плануєте покращувати/змінювати інших мутантів?

Дякую. Малоймовірно.

Чи був у вас подібний досвід розробки модів до Gunslinger?

У мене не було. Інші члени команди мали досвід роботи над іншими проектами. Sin! розробляв свій збройний мод до того як прийшов в Gunslinger, ще він паралельно підтримує проект FreeZone. SAM61 робив зброю для збрйного мода UANAM до приходу в нашу команду.

Які моди на S.T.A.L.K.E.R. ви вважаєте кращими?

Мені подобається Lost Alpha DC.

Чи граєте в щось крім S.T.A.L.K.E.R., що порадили би?

З AAA ігор: Red Dead Redemption 2 – неймовірно крута гра. Приголомшлива технічна частина. Сюжет, який змусить задуматися над багатьом. Зі світу інді запам’яталася своєю незвичайною подачею сюжету гра What Remains of Edith Finch.

Хотіли б піти працювати в GSC Game World над S.T.A.L.K.E.R. 2?

Мені здається я вклав досить багато сил в Сталкер. Ще є неочевидний момент – коли розробляєш проєкт, сприйняття його під час гри буває не таким… яскравим чи що. Дивишся на гру і бачиш всі нутрощі і це псує враження. Я хочу отримати максимальні враження від
S.T.A.L.K.E.R. 2.

Чи слідкуйте за розробкою S.T.A.L.K.E.R. 2? Що хотіли б там бачити, крім деталізованого батона?

Стежу звичайно. Хотів би побачити достовірне місто Чорнобиль.

Дякуємо Хамзату за чудове інтерв’ю та бажаємо успіхів у подальшій розробці Gunslinger. Завантажити модифікацію можна за посиланням.

Схожі записи

Неопубліковані арти Сталкер

Редактор DTF займатиметься рекламою S.T.A.L.K.E.R.

Рік з моменту повторного анонсу S.T.A.L.K.E.R. 2