GSC Game World використовуватимуть технології фотограмметрії у S.T.A.L.K.E.R. 2

Сьогодні, у офіційній спільноті GSC Game World у соціальній мережі “ВКонтакте” з’явився допис, у якому розробники офіційно підтвердили використання технології фотограмметрії у розробці S.T.A.L.K.E.R. 2

До вашої уваги переклад допису:
– Батон справді зроблений за допомогою фотограмметрії — і нам подобаються результати по реалістичності картинки.
– Unreal Engine 4 дійсно обраний серед безлічі інших движків як найбільш підходящий для цілей розробки-приємно, що колеги поділяють наш ентузіазм.

Приводом для публікації стало невеличке розслідування порталу 4Game, стосовно славнозвісного зображення хлібини, яке GSC Game World опублікували під час підтвердження рушія, на якому розробляється S.T.A.L.K.E.R. 2. (13 хвилин автор на повному серйозі аналізує зображення бухирця хліба… Це шедеврально! Без жартів.- прим.ред.)

Схожі записи

S.T.A.L.K.E.R. 2

Підсумки літературного конкурсу по S.T.A.L.K.E.R. 2

Games Gathering

Нарративний дизайнер GSC Game World проведе лекцію у рамках Games Gathering Kiev 2019

S.T.A.L.K.E.R. 2

S.T.A.L.K.E.R. 2 розробляється на Unreal Engine 4