Що сталося з Freeplay у Survarium? Відповідають Vostok Games

На днях, у офіційних спільнотах Vostok Games з’явився новий допис, який має відповісти на питання, що ж сталося з режимом вільної гри у Survarium? Ми переклали цю статтю, тож, до вашої уваги відповідь розробників на це, по істині, болюче питання.

survarium

Питання:

Ще в 2013 році, коли Survarium був анонсований і з’явилася альфа-версія гри, Vostok Games мали плани створити досить амбітний режим Freeplay. Опис Freeplay (цитуючи старі щоденники розробників) звучить так, як ніби це була концепція, досить схожа на популярний зараз жанр Battle Royale. І це ще до того, як він був широко відомий у всьому світі. Згодом, відбулося багато змін у баченні гри, геймплеї та її візуальної репрезентації. Проте, багато гравців досі не знають, чому режим вільної гри був відкладений в сторону і чи стане він коли-небудь реальністю. Не могли б ви дати хоч якусь інформацію про те, що саме стало з цією концепцією? Щодня з’являються гравці, які питають про це розробників. То що ж стало з цим режимом?

Відповідь:

Гаразд, це буде дещо лонгрід, тож вибачте.
Freeplay дійсно був амбітною концепцією, особливо на початку розробки Survarium, коли у нас не було ні технології на руках, ні досвіду роботи з free2play форматом гри. Не було і розуміння можливих проблем, що можуть виникнути. Отже, коли ми почали розробку, ми зрозуміли, що відкусили більше, ніж могли прожувати, і було прийнято рішення почати з PvP як з більш простої концепції. І вже потім перейти до PvE як до наступного кроку. Однак, незважаючи на, як нам тоді здавалося, простоту і меншу кількість необхідних інновацій, реалізація першого також не виявилася для нас легкою справою. Створення технології та гри одночасно значно сповільнило процес випуску оновлень і додання нового функціоналу. Це вплинуло на наші початкові плани, змусило нас відкладати на потім реалізацію більш складних фіч.

survarium

Запуск раннього доступу в Steam привернув велику увагу. У нас було більше 450 000 гравців, які спробували гру в перший місяць, проте технічно гра ще не була готова і відшліфована, тому багато гравців пішли після першої спроби, залишивши негативні відгуки, і ніколи не поверталися. Це був болючий урок, особливо в контексті free2play гри, де гравцям не потрібно платити, щоб мати можливість грати, і тільки невеликий відсоток з них буде донатити у гру. Власне, тому вам(якщо ви – розробник – прим.ред.) і потрібно підтримувати досить велику і стабільну базу гравців, аби мати можливість підтримувати розвиток і процвітання гри.

survarium

Так що утримання гравців стало нашою головною метою і завданням. Зазвичай, утримання досягається за допомогою швидких патчів, безперервних ітерацій і покращеннь ігрового балансу і економіки. Також, сюди відносяться проведення внутрішньоігрових подій. І не варто забувати про введення зручного та зрозумілого новачкам контенту, такого як туторіали і т.д. Ми прцювали не покладаючи рук, намагаючись робити неможливе, але темпи змін все ще були занадто повільними. А обсяг невирішених питань і очікувань тільки зростав. Так що для нас це обернулося подвійним ударом: притік гравців у гру поступово скорочувався, в той час як доходи, що генерувалися грою, не дозволяли нам розширювати команду розробників, щоб прискорити процес. Навпаки, нам довелося почати скорочувати витрати і скорочувати кількість розробників на проекті, щоб мати можливість розвивати гру. Власне, очевидно, що це не допомогло створити щось настільки масштабне, як режим Freeplay.

survarium

Зрештою, ми застрягли в цьому порочному колі. Намагаючись спіймати мрію, будучи обмеженими у ресурсах, у нас не було можливості цю мрію реалізувати. У якийсь момент нам вдалося залучити більше грошей в гру, що посприяло розширенню команди. Ми імплементували чимало важливих функцій і контенту. Це і внутрішньоігрові події, і новий користувацький інтерфейс, і перша місія PvE, новий графічний рендерер тощо. Це ще не була вільна гра, але це був перший крок в цьому напрямку. Ці зусилля принесли хороші результати та відгуки від спільноти. Але ресурсів все ще не вистачало для створення абсолютно нового режиму, такого як Freeplay. Тому, на даний момент, ми дотримуємося політики невеликих оновлень функціоналу та контенту, щоб крок за кроком покращувати гру. Ми сподіваємось, що спільнота гри зможе вирости і дати нам можливість зробити Freeplay не просто мрією, а реалізованим у рамках гри режимом.

Нагадаємо, що ще у квітні розробники з Vostok Games почали ділитися своїми карантинними історіями. Детальніше ознайомитись з ними можна за посиланням.

Схожі записи

Unreal Engine

Vostok Games судитимуть UNREAL ENGINE DEV CONTEST

Персонаж з Survarium схожий на персонажа Stalker 2

Survarium

Як створювалася найбільша локація у Survarium