Сесія “Питання-відповідь” з дизайнерами Survarium

Нещодавно, у офіційній спільноті Survarium у Steam вийшло невеличке інтерв’ю з дизайнерами проєкту. Оскільки весь матеріал публікувався виключно англійською мовою, до вашої уваги переклад, зроблений нашою спільнотою:

Ви збираєтеся зробити більше сталкерської броні. наприклад, маску PBF?

Це було б логічним доповненням, з моєї точки зору. Сподіваюся, ми зможемо реалізувати щось подібне в майбутньому.

Як просувається розробка нової карти “ЗРЛС Дуга”?

Ми завершуємо розробку карти. Маються на увазі фінальні штрихи: налаштування освітлення, звучання карти, логіки ігрових режимів, ботів і т.д.

Крім “Дуги”, які нові локації ми можемо очікувати?

Існує сильне бажання реалізувати місце, подібне “покинутому аеропорту” або “звалищу”. Але остаточних планів поки немає.

Скільки часу вам потрібно, щоб зробити нову модель зброї?

Зазвичай цей процес займає від 4 до 16 тижнів, в залежності від унікальності моделі зброї – її розміру, необхідних нових анімацій і так далі.

Існує кілька карт, які дійсно потребують ребалансування, особливо в рейтингових іграх. Це у вашому списку пріоритетів?

Нашим наступним пріоритетом буде проведення Різдвяного внутрішньо-ігрового івенту. Тим не менш, ваші відгуки про існуючі місця поліпшень завжди вітаються. Наприклад, на “Лабораторії Вектор” ми додали нові виходи з ангару, слідуючи відгуками гравців.

Сторінки статистики гравців, вони заплановані? Кожного разу треба заходити на survarium.pro у пошуках нашої статистики це трохи дратує і не кожен гравець знає про цей сайт.

Так, ми знаємо. Це те, що ми дійсно розглядаємо.

Більшість штурмових гвинтівок мають чималий розкид. Чи є плани щодо подолання цієї тенденції з точки зору точності та/або віддачі, щоб урізноманітнити використання даного типу зброї і зробити середню штурмову гвинтівку не тільки для “майстрів на всі руки”?

Ви знаєте, що балансування зброї-це те, що ми завжди налаштовуємо і прагнемо вдосконалити. Будьте впевнені, процес буде продовжуватися.

Чи існують ще плани з розвитку PvE/Freeplay?

Звичайно. Однак ми намагаємося в першу чергу зосередити ресурси команди на найбільш актуальних питаннях.

Королівська битва у реаліях проєкту була б класною. Чи можливо це реалізувати?

У нас є деякі ідеї всередині команди, але вони поки залишаються на рівні ідей. Поживемо, побачимо.

Коли ви випустите гру на Xbox?

Поки немає точних планів, це все ще сильно залежить від подальшого успіху версії ПК, я вважаю.

Коли ми отримаємо нову зброю? АКМСУ було додано останнім, і це було дуже давно.

Швидше за все, наступного року.

Яке наступне велике оновлення для survarium ви готуєте? Чи є що-небудь в роботі, чим ви хотіли б поділитися? Навіщо така секретність?

Ближче до нового року ми поділимося деякими зауваженнями, узагальнюючими досягнення цього року і тим, що можна буде очікувати в наступному.

Чи можете ви додати більше кольорів і типів перехресть прицілів?

Додати їх не є таким вже складним завданням. Нам потрібно було б дослідити, скільки гравців потребують цього функціоналу.

Ціна розблокування профілів екіпірування надзвичайно висока, і нові гравці просто не можуть заробити достатньо і втрачають бажання грати. Чи можете ви знизити вартість?

Спасибі, що винесли це питання на обговорення. Ми розглянемо можливість зниження вартості для деяких категорій товарів.

Щоб зробити ліги більш привабливими, як щодо стандартної функції “подвійних XP & Rep плюс запчастина за кожний фраг”? Ліга повинна давати більш значущі нагороди, ніж просто кілька жетонів, щоб купити якусь зброю.

Ми хотіли б проаналізувати це в рамках загального плану поліпшення рейтингових матчів.

Ви можете зробити можливим перегляд камуфляжу на броні перед покупкою.

Подумаємо про це. Можливо, можна реалізувати аналогічним чином, як зі зброєю (спробуйте функцію).

Зробіть фракції значущими і обмежте вибір екіпіровки гравців тією фракцією, яку вони обрали в даний момент. Це дозволить створити більш різноманітні профілі обладнання і насправді зробити фракції таким елементом, що впливатиме на гру.

Ми розглядали такий варіант деякий час, проте не реалізували його досі, оскільки це сильно обмежило б вибір екіпіровки і зброї гравців.

Чому в Survarium не можна підбирати зброю з мертвих тіл? Обмеження рушія чи ви думаєте, що це не важлива функція?

У нас є певний прогрес з такою функцією,але вона ще не готова до впровадження в гру.

Чи зможемо ми коли-небудь отримати “Шторм”, який нам обіцяли ще дуже давно?

Сумніваюся, що це буде можливо найближчим часом. Але в майбутніх оновленнях, можливо, ми зробимо це.

Коли ви повернете різну погоду / час доби, на всіх локаціях?

Для цього треба величезні зусилля, аби налаштувати для всіх локацій всі погодні умови і часи доби. До цих пір ми зосереджувалися на інших, більш важливих, на наш погляд, завданнях.

Є ще багато графічних опцій, які помічені як “в розробці”. Коли ми можемо їх очікувати?

Найкраща відповідь, яку я можу дати – це класичне ‘коли це буде готово’:)

Будь ласка, додайте всі версії локацій, які були видалені. Вони робили гру цікавішою. Особливо для рейтингових боїв, оскільки в цьому режимі активовано тільки кілька карт.

Звичайно, можна повернути ці варіації локацій.Але майте на увазі, що ми видалили їх через погані відгуків гравців.

А як щодо мобільної версії Survarium?

Це поки не входить в наш план.

Схожі записи

Games Gathering

Лекції розробників GSC Game World, 4A Games та Vostok Games з конференції Games Gathering Kyiv 2019

Vostok Games

Нова гра Vostok Games – синґлплеєрний шутер

Survarium

Vostok Games опублікували кадри нової локації Survarium