Організатори Games Gathering Kyiv 2019 почали публікувати лекції, що проводились в рамках конференції. Серед досить цікавих виступів найрізноманітніших розробників з усіх куточків світу, було і чимало чого цікавого для поціновувачів проєктів GSC Game World, 4A Games та Vostok Games, чиї розробники підготували свої доповіді, записи яких ми і відібрали для вас нижче.

Антон Большаков(ex-GSC, Founder at AB Games). 20 років, створюючи ігри: від дитячої мрії до власної компанії та гри Hidden City

Почати, думаю, варто з людини досить легендарної у колах поціновувачів ігор GSC Game World. У минулому, менеджер проєктів компанії, один із співзасновників GSC Game World,а нині – засновник компанії AB Games, Антон Большаков поділився своїм досвідом роботи над легендарними іграми, а, також, розповів про те, як же починалася досить популярна казуальна забавка Hidden City.Плюс, в рамках лекції, було сказано трохи і про скасовану версію S. T. A. L. K. E. R. 2

Юрій Сидоренко( Game-designer at GSC Game World). Від ідеї до гри.

Гейм-дизайнер у GSC Game World, Юрій Сидоренко ділиться своїми міркуваннями, Чому ідея є настільки важливою для гри і як не втратити ідею та мотивацію під час розробки власного проєкту. Доповідач приводить досить непогані приклади достатньо відомих ігор, аби донести свою точку зору до кожного.

Тарас Терещенко(Lead VFX Artist at Vostok Games).Процедурна анімація вертрексів у ефектах.

Дана лекція має більш технічний характер і покликана розповісти, в першу чергу іншим розробникам ігор про процес створення VFX за допомогою WPO. Основоною задачею створення VFX подібним чином є підвищення видовищності, та економія ресурсів.

Олег Каракуца(3D Animator at GSC Game World).Вкласти душу у анімацію. Методи створення унікальних анімацій від першої особи.

Чи знаєте ви, як розробляються унікальні анімації?) Дана лекція розповість про досвід Олега у підходах до створення реалістичних анімацій. Здавалося б, що може бути незвичного у створенні анімаціїї рук з пістолетом. Якщо вас зацікавило, ця лекція вас здивує.

Сергій Тен(Narrative Designer at GSC Game World).Десять смертних гріхів нарративного дизайнера.

Переглянути цю лекцію буде цікаво всім: і розробникам, і гравцям. У цьому виступі розбираються найпоширеніші помилки у роботі нарративного дизайнера з живими прикладами від людини, яка, як то кажуть, собаку на цьому з’їла. Всією редакцією рекомендуємо переглянути.

Олександр Дончук(Lead QA at 4A Games).Якість гри. Чому її можна досягти лише спільними зусиллями всієї команди.

Лекція присвячена відповіді на питання: чому ж якість гри – це відповідальність не лише тестувальника, а й всієї команди розробників. Також, зачіпається питання планування розробки так, аби звести до мінімуму кількість проблем з фінальною грою.

Ігор Майдановський(Programmer at GSC Game World).Мультипотокове програмування у сучасному С++.

Сугубо технічна лекція про особливості сучасних підходів до створення мультипотокових систем на більш високому рівні, що підвищює ефективність коду.