Інтерв’ю з Денисом Волченко про Remind of Empty

З. Денисе, ваша гра You are Empty свого часу була доволі популярною на наших територіях. Чи багато залишилося фанатів, що чекають на ремейк?

В. Важко сказати однозначно, але є навiть фан-сторiнка,

З. Як ви взагалі думаєте, оригінал був вдалим, якщо так, то чому саме?

В. Не дуже вдалим, багато багів, та взагалi доволi сира гра вийшла.

З. Як ви прийняли рішення про створення ремейку, що на це вплинуло?

В. Не знаю, якось дивився нову версiю Unity, тай попався на очi контент з гри. Вирiшив встромити, дивлюсь – не погано виглядає. Тай думаю собi – може ремейк зробити 🙂 Якось так.

Ексклюзивний скріншот Remind of Empty від Дениса

З. Ви самостійно ведете розробку, чи вам, можливо, допомагають розробники оригінальної гри?

В. Зараз майже сам. З оригiнального складу зараз нiкого немає.

З. Спілкуєтеся ще з ними?

А. З деякими так, але не дуже. У всіх свої справи, а тут виключно інді розробка.

З. Я так зрозумів, що розробка ведеться на Unity, не думали над іншими рушіями (ue4, cry engine) ?

В.  Думав, але Unity досить зручний тулсет. Не знаю, якось iсторично склалось.

З. Як нам відомо, для оригінальної гри команда розробників писала власний рушій. Чи можете нам розповісти, озираючись на минуле, як то було, працювати з власною технологією і, паралельно її розробляти, а не брати щось вже більш-менш придатне для розробки ігор?

В. Скажемо так, ще раз розробляти гру та паралельно розробляти технологiю, я би не став. А було це доволi не просто. Зараз набагато комфортнiше, зручніше.

З. Я помітив коментарі під скріншотами та відео з ремейку, що старі фани жаліються на те, що атмосфера та світлова гама не такі як було. Як важко вгодити старим фанам?

В. 🙂 То таке, я, можливо, якщо буде натхнення та час, спробую зробити щось накшталт мода, в якому буде саме той «олд віжуал».

З. Я би зацінив)

В. Тай потiм, гра зараз виглядає набагато моторошнішою та брутальнішою за оригiнал. Мені так здається.

З. Чи були у вас в минулому плани на розробку сиквела до You are Empty? Якщо не важко, розкажіть, будь ласка, про нереалізовані проекти, що пов’язані з “пустотою”.

В. Плани за продовженям були, нажаль тодi не було можливостей та бажання. На справдi, контента було зроблено достатньо. Не знаю, якось не зрослось 🙂

З. Художній стиль гри доволі гарний, і оригінальний, можна сказати неповторний. Чим ви надихалися при розробці оригіналу, там чим надихаєтеся зараз?

В. Цiкаве питання. Колись давним давно я грав в, зараз зовсiм забуту (не заслугованно), гру – Kingpin, саме вона й зробила поштовх для You are EMPTY. Сам атмосфера у тiй грi, була не перевершеною!! Згодом зясувалось ще саме артдиректор Half Life 2 був головним за артом у Kingpin. Бува й таке.

З. Окрім художнього стилю у грі доволі цікавий сюжет, ніби й не важкий для сприйняття, але захопливий. Що вас підштовхнуло розповісти таку історію про альтернативний Радянський Союз?

В. Не знаю, хотiлось зробити просту легку гру котра занурювала би гравця в атмосферу занедбанного мiста. Я маю на увазі ідею перенести дух “пiкнiка на узбіччі” в гру. А сюжет досить банальний, але добре що комусь це сподобалось. До речі, сюжет довелося змінювати, тому що гра планувалась майже удвічі довшою.

Також хотiв сказати ще сетинг совка тодi ще не був настiльки заюзаним, на той час менi здаволсь цiкавим ходом. Та ще саме Київ, був одним з основних мотивiв.

З. Давайте повернемося до ремейку. Він буде лише косметичним, чи будуть введені якісь нові фічі? Можливо, повернення чогось вирізанного з оригіналу?

В. Не знаю наскiлки мене вистачить, але думаю якось повернути деякий контент, я маю на увазi локацiї. стосовно геймпелею – це буде бiльше атмосферна прогулянка, нiж екшен. такiй собi Silent Hill Light.

З. А багато взагалі було вирізано чи нереалізовано в оригіналі?

В. Ну десь треть гри було не дороблено. Менi здається, якщо гра щось заробить, можна буде подумати про повноцiне продовженя.

З. Як ви плануєте розповсюджувати гру, і якщо не секрет, у яку ціну?

В. Зараз це просто iндi-iндi, не знаю може десь долларiв 10, ще не знаю. Росповсюдживати планую через steam, потiм якщо якось взлетить, може на PS and Xbox

З. Чим ремейк має зацікавити гравців, що не знайомі з оригіналом?

В. Важко сказати, не знаю. Менi взагалi подобаються iгри нашталкт Stanley Parable, Firewatch. Хто зна, може якось таку цільову аудiторiю вийде зачепити 🙂

З. Питання до вас, як до творчої людини: які маєте вподобання у сфері кіно та літератури?

В. Ну таке широке запитання..

Скорочено, з лiтератури – це Булгаков, Стругацкi, Лем, Пелевiн. З Кiно ще гiрше – Кубрiк (весь), Антонiонi, Тарковський, Финчер (саме Fight Club),Blade Runner, Денi Вельньов, Майже всi Брати Коен…

Так можна довго писати 🙂

З. Підходячи до кінця, скажіть, будь ласка, нашим читачам, коли вони зможуть пограти у Remind of Empty?

В. Я можу тiльки сподiватись що до кiнця року вона вже буде.

З. Ну і останнє запитання, яке ми задаємо майже у всіх інтерв’ю: яку ви маєте думку про Український ґеймдев?

В. Нажаль у нас геймдева майже нема. Добре є 4a games, все iнше – щось iнше. Ну це лише моя думка.

З. Що ж, я вам дуже вдячний за приділений нам час та за гарну бесіду. Всіє редакцією бажаємо вам успіхів в розробці, натхнення та удачі!

В. Дуже дякую i вам. Гарна у вас справа! Вам також натхнення.

З. Дякуємо!


Схожі записи