28 лютого, на офіційній сторінці GSC Game World у соціальній мережі Facebook з’явився наступний допис. Цитуємо:

Привіт Сталкери!
Нас завжди надихають всі ваші ідеї, якими ви не перестаєте ділитися! Ми обговорюємо кожну з них, і часто найбожевільніші ідеї виявляються найкрутішими.
Зараз ми хотіли б обговорити з вами в коментарях… буквально що завгодно, що Ви б хотіли нас запитати. У нас все ще суворе NDA з приводу S.T.A.L.K.E.R. 2 і деяких речей, які пов’язані з компанією безпосередньо, але це не означає, що ми просто будемо мовчати, коли ви нас про щось запитуєте.
Побалакаємо?

Під цим дописом утворилася ціла лавина питань, пропозицій та ідей, деякі з яких були помічені розробниками. Ми відібрали найцікавіші питання та пропозиції, тож, без зайвих слів, розпочинаємо.

І, щоб не затягувати, одразу публікуємо відповіді розробників на найчастіші питання:

У якому році чекати реліз?

GSC: Поки не можемо розповісти 🙁 але точно не доведеться чекати стільки ж, скільки прочекали з виходу “Поклику Прип’яті” 😉

Чи буде ця частина гри базуватися на злитому в мережу сюжеті, або пишеться новий?

GSC: S.T.A.L.K.E.R. 2 це нова гра а не продовження розробки скасованої.

Чи буде Battle-royale?

GSC: Ні.

Наскільки S.T.A.L.K.E.R. 2 по духу гри буде близький до минулих частин? Чи чекає нас нова гра або ж той самий теплий сталкер, але більш сучасний?

GSC: Ми всі – фанати гри, фанати Всесвіту. Тому дух серії буде збережений, і ми намагаємося зробити так, щоб всі залишилися в підсумку задоволені результатом. Дуже стараємося! 🙂

Ну а тепер перейдемо до цікавих пропозицій та питань від фанатів.

Локації

Мабуть, одне з найпопулярніших питань у коментарях стосувалося локацій, що будуть представлені у грі. Звісно, через NDA, розробники не можуть дати відповідь на запитання, що у грі буде а чого чекати не варто, але, тим не меньш, GSC запропонували фанатам назвати локації, які ті хотіли б побачити у грі. Судячи з коментарів, найбільше фанати хочуть побачити Прип’ять, але не так як у попередніх частинах гри – невеличкими шматками, якими не вдається прогулятися через чималу кількість досить сильних ворогів, а повноцінне мертве місто з усіма районами і можливістю, якщо не обнишпорити кожну квартиру, то хоча б, просто прогулятися містом, яке стало обличчям Зони Відчуження.

Також, чимало фанатів очікують на появу міста Чорнобиль у якості однієї з локацій у грі, що, втім, не дивно, адже саме на честь цього міста і була названа сумнозвісна АЕС.

Про розміри гри

Один з фанатів задав досить цікаве питання, стосовно розмірів гри, цитуємо:
Яких розмірів буде гра? Чи не виявиться вона занадто маленькою(короткою – прим.ред.)? Наприклад розробники Fallout 4 заявляли про 390 годин проходження. А як з цим показником у С2?

Нажаль, і на це питання розробники відповіли трьома веселими латинськими літерами (NDA), але, все ж, питання, дійсно, дуже цікаве. Особливо, враховуючи досить немалу кількість часу, якої потребувало проходження перших трьох ігор серії. Сподіваємося, розробники не підведуть.

Про деталі

Чимало питань та пропозицій стосувалися і повсякденної сталкерської рутини. Чимало фанатів пропонували додати аналог сталкерського радіо з деяких модів. Також, багато людей писало про те, що варто розширити репертуар сталкерських пісень під гітару, з чим важко не погодитись. Все ж, саме посиденьки у багаття з гітарою створювали дух того самого S.T.A.L.K.E.R., який так подобається фанатам.

Звісно, заходила мова і за нові аномалії і за геймплейні можливості, як то транспорт, повнофункціональний протигаз, сегментарні поранення (як у грі Escape From Tarkov – прим. ред.) тощо. Будемо сподіватися, що розробники візьмуть до уваги ці пропозиції.

Про локалізацію

Досить очікуваним було питання, стосовно української локалізації у грі. Поки що розробники не готові відповісти на це питання, оскільки розробка гри ще не на тому етапі, щоб планувати локалізації на різні мови. Залишається лиш сподіватися, що про нас не забудуть і українська локалізація буде додана у гру.

Про саундтрек

Досить цікаве питання, стосувалося саундтреку майбутньої гри. Цитуємо:
Як щодо саундтреку?
Чи будете залучати Mooze? Або буде новий виконавець?
Взагалі чи плануєте ви дотримуватися такого атмосферного ембієнту як в оригінальній грі?

GSC: Ембієнт буде на рівні, навіть краще ніж в попередніх іграх. Ми приділяємо цьому особливу увагу.

Вцілому, ще було дуже багато питань та пропозицій, які втім, поки що залишилися без реакції розробників з GSC Game World. Ми ж, у свою чергу продовжимо слідкувати за розвитком подій і чекати на нові подробиці стосовно очікуваного продовження серії S.T.A.L.K.E.R..